KENNEDY RUE GOES TO THE PROM WITH REGINA KING’S SON

Featured

SOFIA RICHIE HEADS TO COACHELLA IN STYLE

Child/Teen Star

UPCOMING: AVERY COFFEY IS HEADED TO THE IVY LEAGUE

Upcoming

CHANCE COMBS AND FRIEND ARRIVE TO KIDS CHOICE AWARDS IN STYLE

Style & Gear

POOCH HALL AND WIFE HOST ‘SPECIAL NEEDS FAMILY PROM’ IN HONOR OF DAUGHTER’S BIRTHDAY

Do-Gooder

AROUND THE GLOBE: SAMUEL ETO’O AND FAMILY ARE EVENT PALS

International soccer player Samuel Eto’o, his wife Georgette, and their daughters attended the “Fundaction Privada Samuel Eto’o” Charity Event Red Carpet on March 17, 2011 in Milan, Italy.

The Samuel Eto’o foundation has led a number  of projects related to the schooling, education, and development of children in Cameroon, where Eto’o was born.

In all, Eto’o and his wife have three children:Étienne, Maelle, and Siena. More pictures below!

Photos by Vittorio Zunino Celotto

Tags : Posted in : Do-GoodersSportPlayers

Around The Web

39 Comments to “AROUND THE GLOBE: SAMUEL ETO’O AND FAMILY ARE EVENT PALS”

  • Babi November 19, 2011 at 9:22 pm

    Eto’o has a beautiful family! His wife used to be a model and she from my country, Ivory Coast.

  • jno March 29, 2011 at 12:47 pm

    FOOTBALL.

  • Bianca March 23, 2011 at 3:38 pm

    The older girl is not his daughter, that is not Maelle. His daughter is younger

  • ZuluGirl March 21, 2011 at 4:06 pm

    See you in the Champions League final Samuel may the best team win.

  • Mercedes March 21, 2011 at 1:59 pm

    I’m not a soccer fan but I’ve learned about Eto in a special on racism and the soccer league outside of the US.
    He has a beautiful family.
    His little girl is so mini and cute. =]

  • Fashionedbygod33 March 20, 2011 at 11:57 am

    I am not familiar with him, but beautiful family.

  • Jordyn March 20, 2011 at 2:09 am

    Wow!Eto’o has a very beautiful family! Hes lucky!

  • Nikki Dai March 19, 2011 at 6:31 pm

    Shallow on my part, but I love seeing a black soccer/football player with a black wife. Seems rare lol. Anyways, loves Samuel and all that he does for his country, battling racism, and representing Africa in general.

  • Keyboard Cruza March 19, 2011 at 3:00 pm

    WOW. Shock! black Premiership Football player has black woman AND black children, such a rare and beautiful sight to see.

    Eto, large-up yourself bruv!

  • Victoria March 18, 2011 at 9:30 pm

    I don’t think anything about the oldest is a hmmm or a Maury Show. I’ve seen pics of when the oldest girl was younger, & her and the youngest looked alot alike in features and color. The youngest was in fact lighter than what she is now.
    http://vietbao.vn/Bong-da/Eto-o-thanh-thoi-hong-gio-voi-con-gai-cung-o-Milan/11183587/309/

    • C-Sassy March 18, 2011 at 9:32 pm

      Thanks for adding the link. I think is family looks good. I don’t know who he is but they look happy.

    • C-Sassy March 18, 2011 at 9:33 pm

      Dude look kind of cute dress down.

  • nk March 18, 2011 at 8:47 pm

    Beautiful fam!

  • Destiny March 18, 2011 at 4:29 pm

    Cute family but I agree the oldest one mmmmmmm……………………

  • Hmm March 18, 2011 at 3:03 pm

    Clean? If others said this about this family, it would be a problem.

    • gtsa March 18, 2011 at 7:13 pm

      OMG! quite literal aren’t we. Nope means the same dang thing with this expression as I do. The family, is totally laid out, pressed, head to toe fly……get it.

      Love and peace boo.

  • Lioness March 18, 2011 at 2:58 pm

    One of the best soccer players in the world. He has a very nice-looking family.

  • Tiger Blood March 18, 2011 at 12:47 pm

    Cute fam!

  • Natalia March 18, 2011 at 11:10 am

    Such a beautiful family, and his wife looks like a model.

  • Vee March 18, 2011 at 11:02 am

    I don’t know these people but nice looking family.

  • Kty March 18, 2011 at 10:55 am

    i’m so glad to see Eto’o and his family here,i used to have such a big crush on him….love him and yes,he’s one of the best soccer player in the world.Gorgeous family too

  • gtsa March 18, 2011 at 10:34 am

    They look so nice. Totally clean and I ain’t mad at them. I wouldn’t doubt that the wife is or was a model and I won’t those shoes!

    • gtsa March 18, 2011 at 10:35 am

      *want

    • Hmm March 18, 2011 at 3:02 pm

      Clean? What is that suppose to mean?

      • gtsa March 18, 2011 at 7:09 pm

        Hmm, I realize you might be young…us old folks, gen Xers like me and older use the term ‘clean’ as a compliment to equate, ‘sharp’ ‘put together’, totally stylin’ ya know that kinda thing.

        What else could ya’ thought I meant, sheez and lol!

  • vee r-o March 18, 2011 at 10:24 am

    A very beautiful wife there.

  • tanja March 18, 2011 at 10:15 am

    I love soccer and I love Etó…he is one of the best soccer players in the world and comes from Cameroon….the country of my man…awesome dude

  • Bookworm J March 18, 2011 at 9:30 am

    Beautiful Family

    I’m not trying to start nothing but that oldest one?? Maury Show?

    • lala March 18, 2011 at 9:41 am

      HAHAHAHAHA..me too

    • Amber March 18, 2011 at 10:57 am

      LOL i thought that too. she must get it all the time.

    • Vee March 18, 2011 at 11:03 am

      Stop Bookworm..lol.

    • Tiger Blood March 18, 2011 at 12:47 pm

      lmao…you a mess!

    • Namwaya March 19, 2011 at 3:30 pm

      I was thinking the same thing. Maury show, u r not the ……..

    • sansim March 22, 2011 at 12:54 am

      LOL I was thinking the same thing, but then I looked at very first pic. look at their faces… she has a lot of his features.

      The wife looks much older then him… she`s a diva though you can tell! lol

    • EspanolaNegra82 July 3, 2011 at 9:02 pm

      The oldest daughter who is obviously not the both of theirs child is a mulatta. She is not Eto’o wife child. He has 2 children from outside relationships with white European women. The last 2 are hers and his together. The mother is some sort of French mulatta. She is not African by pure blood like Samuel Eto’o.

  • Tamika March 18, 2011 at 9:23 am

    His wife is striking, is she a current or former model?

  • jade March 18, 2011 at 9:18 am

    Only one of the top players in the world he plays for an Italian team Inter Milan, a very generous man who always lends his voice to charities and earns a shed load of money.

  • WhiteLatina March 18, 2011 at 9:00 am

    Pretty wife and family.

  • scorpio4lyfe March 18, 2011 at 8:58 am

    I dont know who this man is. Im not a soccer fan…

Leave a comment!

Add your comment below, or trackback from your own site. You can also subscribe to these comments via RSS.

Sign in to comment, or comment anonymously.

This is a Gravatar-enabled weblog. To get your own globally-recognized-avatar, please register at Gravatar.

Copyright © 2014 Blackcelebkids.com. All Rights Reserved. Maintenance by sonexmedia.com